السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
حياكم اعضاء وزوار منتديات كلمات مضيئة
اليوم جبت لكم
معي
the last prophet ,Muhammad



Peace be upon you and God's mercy and blessings



The last prophet ,Muhammad[peace be upon him ]was born in Makkah on Monday,12th Rabi al Awwal .He was born an orphan . He was brought up by his grandfather . His uncle ,Abu Talib , took care of him when he was eight years old . When he was ten or twelve years old , he used to look after the sheep around Makkah .
Muhammad was loving , kind , generous ,helpful and honest man . He was an example of prefect character .He lived a very simple life . He was fair in his dealings with all people whether they are friends or enemies .He was known as Al-Sadiq and Al-Amin .


He was injured by Quraish but he completed his duty . So, we must follow him and interrupt all people who try to deform something about his life .And what happen in Denmark nowadays is an example of this deed . we should face every person try to assault him , this is one of

our duties towards him

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

آخر نبي، محمد [صلى الله عليه وسلم] ولد في مكة المكرمة يوم الاثنين، 12TH ربيع الأول الذي ولد يتيما. وقال انه ربي من قبل جده.و عمه أبو طالب، اعتنى به عندما كان في الثامنة من عمره. عندما كان في العاشرة أو الثانية عشرة من عمره، لكنه كان يرعى الخراف حول مكه.
محمد كانت تحبه، ولطيفة، سخية، رجل مفيدة وصادقة. كان مثالا للحاكم الطابع، وعاش حياة بسيطة جدا. كان عادل في تعامله مع جميع الناس سواء كانوا أصدقاء أو أعداء. كان يعرف باسم الصادق و الامين.

أصيب من قبل قريش لكنه أكمل واجبه. لذلك، يجب علينا أن يتبعه ويقطع كل الناس الذين يحاولون تشويه شيئا عن حياته. وماذا يحدث في الدنمارك في الوقت الحاضر هو مثال على هذا الفعل. نحن يجب أن نواجه كل محاولة شخص الاعتداء عليه، وهذا هو واحد من واجباتنا تجاهه



وانتظروا المزيد من مواضيعنا المميزة